۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۲۵
کد خبر: 30802558
T T
۰ نفر

تهران -سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص مطرح شدن نام خود براي نامزدي رياست فدراسيون فوتبال تركيه گفت:اين مساله به من پيشنهاد شد اما علاقه اي به آن ندارم و در انتخابات رياست فدراسيون فوتبال نامزد نمي شوم.

به گزارش ایرنا، مصطفی دنیزلی روز دوشنبه در كنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل فجر شهید سپاسی افزود: هیچگاه نگفتم برد ما مقابل استقلال تهران معجزه بوده است چراكه عوامل مختلفی در این برتری تاثیر داشت.

وی ادامه داد:من تنها به عنوان سرمربی بالای سر تیم هستم و مسایل زیادی در موفقیت یك تیم تاثیر گذار خواهد بود و تمام اعضا به اندازه هم در پیروزی مقابل استقلال سهم داشته اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از بازیكنان درخواست كردم كه دیگر در خصوص دیدار مقابل استقلال حرف نزنند و به فكر موفقیت در بازی های آینده باشند.

وی در پاسخ به خبرنگاری كه اعلام كرد به دلیل استقلالی بودن به شما تبریك نمی گویم، تصریح كرد: این بسیار خوب است كه ما با هم زندگی می كنیم و این زیبایی فوتبال است كه دو طرفدار در كنار هم زندگی می كنند.

دنیزلی اظهار داشت: در تمام دنیا تیم های بزرگ باشگاهی، تاثیر مثبتی روی تیم ملی می گذارند و به طور حتم قدرتمند بودن تیم های بزرگ در ایران نیز بر روی تیم ملی تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

دنیزلی خاطرنشان كرد: در باشگاه های فوتبال ایران كارهای زیادی می توان انجام داد و با انجام دادن این كار ها شاهد رشد فوتبال ایران نیز خواهیم بود. علاقه زیادی به ایران دارم و می خواهم تجربیات خود را در اختیار فوتبال ایران قرار دهم .

سرمربی اسبق تیم ملی تركیه با اشاره به این كه گفته می شود مخالف حضور 'ایمون زاید' در پرسپولیس بوده است، گفت: در هیچ رسانه ای این مطلب از قول من نوشته نشده است و كاملا این مساله را تكذیب می كنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود:اگر این مساله صحت داشت آیا من هیچ گاه حاضر می شدم در مهم ترین بازی فصل و در بدترین شرایط 'ایمون زاید' را روانه میدان كنم.

دنیزلی اظهار داشت: از وضعیت پرسپولیس رضایت دارم اما راضی بودن تنها مرا قانع نمی كند و باید شرایط تیم خیلی بهتر شود.

وی ادامه داد: از لحاظ بدنی شرایط تیم بسیار خوب شده است و می توانیم تا آخرین دقیقه بازی بهترین شرایط را داشته باشیم. بازی با استقلال تمام شد و باید به مصاف فجر برویم و این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی در خصوص دیدار مقابل فجرشهید سپاسی گفت: تیم فجر یكی از دونده ترین تیم های فوتبال ایران است و تا آنجایی كه بازی های این تیم را دیده ام فكر می كنم شایسته حضور در جایگاه بهتری هستند.

دنیزلی اظهار داشت: تاكنون برای جام باشگاه های آسیا تنها حضور 'مهردادپولادی' به عنوان بازیكن جدید در پرسپولیس قطعی شده است و بازیكنان دیگری هم مدنظر ما هستند كه پس از قطعی شدن مذاكرات نام آنها را خواهم گفت.

وی ادامه داد: در خصوص معدنچی باید بگویم او را از قبل می شناختم و شاگرد من بوده اما زمانی كه او بتواند به شرایط خوب خود بازگردد بازی های آسیایی احتمالا تمام شده است زیرا این بازیكن حدود یك ماه دیگر می تواند بازی كند و بحث جذب یك مدافع از لیگ فرانسه نیز شایعه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر با بازیكنانی تماس گرفته ایم برای فصل آینده بوده است چراكه می خواهیم 10 بازیكن جدید را جذب كنیم.

وی ادامه داد: انتظارات هواداران را می دانم و بین انتظار آنها و ما فاصله زیادی وجود ندارد و من تیم بسیار خوبی دارم كه با گذشت زمان بهتر هم خواهد شد. آهسته آهسته داریم نشان می دهیم كه تبدیل به یك تیم خوب خواهیم شد.

دنیزلی در خصوص غرور بازیكنان در دیدار مقابل فجر گفت: در این مورد با بازیكنان صحبت كردم و گفته ام اگر می خواهند در مسیری درست قرار بگیرند نباید به این مسایل توجه كنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت علی كریمی اظهار داشت: وضعیت این بازیكن فردا مشخص خواهد زیرا در حال حاضر زانوی او خون ریزی دارد و امیدوارم شرایطش بهتر شود.

دنیزلی در خصوص اینكه آیا قولی برای موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داد، اظهار داشت: تمام هدف ما این است كه با شروع لیگ قهرمانان آسیا در بهترین شرایط باشیم.

وی ادامه داد: اگر تیمی هدفش بزرگ نباشد، نمی تواند در مسابقات موفق باشد اما ما تیمی هستیم كه اهداف بزرگ داریم و می خواهیم موفق باشیم. قول نمی دهم اما هدف اصلی ما حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ممنوعیت استفاده از دروازه بان خارجی گفت: سئوال بسیار سختی است، اگر بازیكن خارجی نمی خواهید استفاده كنیم در سایر پست ها نیز نباید از بازیكنان خارجی استفاده كنیم.

وی ادامه داد: كسی كه این تصمیم را گرفته می خواهد بگوید ما دروازه بانان خوبی داریم اما در بحث بازیكنان نیاز به تقویت داریم. اگر كسی می خواهد یك دروازه بان خوب شود باید یك دروازه بان بهتر از خود را ببیند و او را الگو خود قرار دهد.

دنیزلی گفت: البته در ایران بازیكنانی چون مهدوی كیا، كریمی و نكونام هستند كه این ها نیز الگو های خوبی برای فوتبالیست های جوان ایرانی خواهند بود.

9118**1440

سرخط اخبار ورزش